הסדנא מביאה את עקרונות השימוש במיינד-פולנס והמשחק במים כדרך לוויסות והרגעה של ילדים ומבוגרים בכלל ובעלי צרכים מיוחדים בפרט.

קהל יעד:

אנשי חינוך מתחום החינוך המשלים והמיוחד, גננות, מורים, יועצות, מרפאים בעיסוק,
מרפאים אלטרנטיביים.

הקף שעות :

6 שעות אקדמיות

אופי הסדנא:

סדנה המשלבת הוראה פרונטאלית והתנסות מעשית בשימוש בשולחן מים ובמשחק

מטרות:

  1. המשתתפים יחוו את עוצמת הקשר בין המים לגוף ויבינו את ההשפעה של המגע החושי על המוח.
  1. המשתתפים יתנסו במגוון טכניקות של מיינדפולנס הכוללות שימוש במים בצורות שונות.
  2. המשתתפים יתנסו בהנחיית הטכניקה בקבוצת התנסות.

 

נושאי הלימוד:

  •  עקרונות השימוש במיינד-פולנס בשילוב עם מים.
  • השפעת המים והצבע על מרכזים במוח לוויסות חושי והרפיה.
  •  טכניקות מעשיות הכוללות: דמיון מודרך, סיפור, מוזיקה ותנועה להפעלה של ילדים באופן פרטני ובקבוצות.

דרכי הוראה:

הסדנה מעשית -חוויתי, תוך שימוש בשולחן מים וכוללת בתוכה לימוד חומר תיאורטי, שימוש באמצעים המתאימים להפעלת ילדים: מוסיקה, סיפור, דמיון מודרך ועוד…

סוף הסדנא:

  • בתום הסדנא תינתן תעודה על השלמת השעות דיאגנוסטיקה.
  • המסיימים יכללו בקובץ המטפלים בשיטה אשר ישווקי למרכזי טיפול, בתי ספר ומסגרות של חינוך מיוחד ברחבי הארץ.
  • המסיימים יוזמנו לקבוצת הדרכה בהנחיית יעל לבנה.

לפרטים נוספים אודות הסדנה:

דילוג לתוכן